Sunday 18 September 2016

REVIEWS: TABAH - Elizabeth Tan (Official Music Video)



Hei, hello to everyone, Harini, saje nak review the latest released by Faithful Music on Official Music Video for Tabah, sing by Elizabeth Tan. First of all, aku agak lambat sikit untuk lihat sendiri video ni, it's a bit 1 day after the release ate, baru dapat tengok and now, there it is. 

Konsep yang diketengahkan agak berlainan dari konsep music video lain yang datangnya dari penyanyi Malaysia sendiri. Apa yang lainnya MV ni? Haaa, you guys kena tengok sendiri MV ni, the feels is there, the tempo of the music, the relation between the song and the choreography are amazing!. Maksud aku, music dan rentak tarian atau setiaap scene sangat tepat dengan music ni. Bagi aku, seharusnya pemuzik tanah air ketengahkan sesuatu yg baru seperti MV ini kerana ia menunjukkan yang pemuzik kita menuju kearah kematangan dalam menghasilkan karya yang lebih berkualiti. I have to says a bit thanks to Faithful Music and Teams yang berjaya menambat hati aku dalam memilih MV ini, personally, the best MV in Malaysia so far. I know, most of the viewers got goosebumps when the video arrived on minutes 2:38. So do I. Ahahahaha. Untuk Elizabeth Tan, aku harap dia akan terus maju dalam industri, dan rekod labelnya boleh lagi meneroka kualiti utk penghasilan MV seterusnya kepada artis-artis lain dibawah naungannya. Good Luck and congrats! Nah, aku bagi sikit scenes yang aku suka :)









Enjoy guys. Let's support our music industries! 

1 comment:

  1. Website paling ternama dan paling terpercaya di Asia
    Sistem pelayanan 24 Jam Non-Stop bersama dengan CS Berpengalaman respon tercepat
    Memiliki 9 Jenis game yang sangat digemari oleh seluruh peminat poker / domino
    Link Alternatif :
    arena-domino.club
    arena-domino.vip
    100% Memuaskan ^-^

    ReplyDelete