Thursday 31 May 2012

Snow White & The Huntsman


Yeay... 31/MAY/2012.... Aku, Amalina, Adik dia, and Dilla kuar gi tengok citer nih..best la jugak.. Just nak bagi komen sikit sal citer nih, first of all untuk pelakon2nye, bg aku, pelakon semua mmg mantap, tambah adanye 'THOR' mwahahahaha....best...heroin citer nih aku ase 'BELLA' aka heroin Twilight.. Jalan citer nih agak lembab, tapi, pengisiannye sangat pelbagai...yang paling aku teruja, time kat tempat 'PARI-PARI' tuh..ermmm....cantik sgt!! tambah2, bila muncul Rusa Jantan warna putih siap tanduk yg sgt awesomeee!!! huh...mmg kagum giler.... untuk ending citer nih, aku tak bape nak berkenan sebab heroin tak cari king untuk negaranya..sedangkan king dah ada kat depan mata...hahahahaha.....QUEEN pun QUEEN laaa....
dari 5 bintang, aku bagi 4 bintang jerk~~~


No comments:

Post a Comment